Majlis Penutupan Bulan Bidang VOKTEK SMK Tandek 2011

| Thursday 31 March 2011
Pada 30 Mac 2011, Majlis Penutupan Bulan Bidang VOKTEK SMK Tandek telah diadakan. Sempena dengan majlis tersebut, pameran panitia di bawah bidang VOKTEK telah diadakan. Selain itu, pertandingan gerai jualan persatuan turut diadakan untuk memeriahkan lagi sambutan penutupan tersebut.

Sesungguhnya ramai pihak yang menyatakan kegembiraan dan kemeriahan majlis penutupan tersebut kerana pengisian yang pelbagai. Seorang pelajar mengatakan tayangan filem pendek oleh pelajar-pelajar yang mengambil mata pelajaran ICT merupakan bahagian yang peling menarik. Beberapa guru wanita pula memberi komen, jualan gerai dan pameran serta jualan panitia memberi kelainan kepada majlis ini. Cikgu Rayner pula menyatakan walaupun majlis yang diadakan 'simple', ia sangat menarik dan berjaya.

Pihak VOKTEK mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan warga sekolah dalam menjayakan majlis ini. Majlis ini juga tidak dapat dijalankan dengan meriah tanpa sokongan kewangan dari pihak pentadbiran sekolah. Terima kasih sekali lagi. Begitu juga dengan sokongan En Datu Sainuddin, Ketua Unit VOKTEK PPD Kota Marudu yang sentiasa ada bersama dengan VOKTEK SMK Tandek. Semoga berjumpa lagi di dalam sambuatan bulan VOKTEK pada tahun hadapan. Sumbangan anda, sebagai pelajar, guru atau ibu bapa walau sekecil mana pun dalam majlis ini amat bermakna kepada kami di pihak VOKTEK.






















0 comments:

Post a Comment